BlogoBellissima What the Fuck? Nee het gaat hier niet over neuken en sex, maar het is gewoon iets bedacht door Madbello.nl! Lees zelf maar als je meer wil weten!
Update: wat me vooral opvalt bij iedereen of toch wel de meesten die meedoen, is dat er constant geupdate wordt en dat ze heel vaak het woord BlogoBellissima gebruiken in verschillende logjes en ook doorlinken en backlinken is populair. Ik heb in mijn hele bijdrage aan deze game het woord BlogoBellissima vier keer gebruikt en maak ook nu nog geen gebruik van een of ander truc. Ondanks mijn vijftiende stek op dit moment voelt blankie.nl zich nu al de morele winnaar.
ja goed he dat we nu nog bovenaan staan.ik had m’n post wat later geplaatst.t’scheelde niet veel of ik had ook nog gewonnen :). Ik ga je link toevoegen!
Volgendd log gaat natuurlijk over iets Bella oftewel mooi, bijna Valentijnsdag dus ik vind het zowiezo al een geweldig woord, maar ik heet dan ook Roos whahaha nou ja laat maar.
Ik ga even een steentje in het water gooien en je schijnt dan aan de hand van de kringen antwoord op je vraag te krijgen Henry 😉
Fijn weekend gewenst
”denk dat een van de grotere blogs in Nederland het zeker gaat oppakken”
Dat zou leuk zijn 😉
je ben daar inmiddels wel !!
@Bl@nkie..
ik ben nu eenmaal een vrouw ( excuse le mot ) en kan het (dus ) niet helpen om nieuwsgierig te worden 😉
@Salty Letters: afwachten, misschien wel een gedicht voor jou. 😉 niet nieuwsgierig worden… 😉
En nou ben ik zooooooooo benieuwd waar je volgende blog over gaat.. !
Dat woord krijg ik echt niet over mijn lippen.Hoe goed ik ook mijn best doe.Misschien moet ik op spraakles.
@Liesbeth: vertel dat nu niet tegen iedereen, nu weten ze allemaal dat we geen geheimen hebben voor elkaar!
😉
@Roos: nee het is voor mij ook alleen ‘lang leve de lol’.. Wel een origineel idee van Madbello… en denk dat een van de grotere blogs in Nederland het zeker gaat oppakken en het nieuws nog verder gaat verspreiden. Het is net in steen die we in het water gooien, de kring er omheen wordt groter en groter… tot dat het stopt…
ik heb helemaal geen geheim, heb er gewoon een maf verhaaltje van gemaakt,plus misschien die goede tags gebruikt? ik weet het niet, maar het is wel tof 🙂
Blankie ik deed het ook puur voor de lol en humor en heb geloof ik alleen bij NickN ff mijn links neergezet toen ik zag dat die nietnuttig dat deed en dacht ooowww dat moet ik ook zeker doen.Vandaag zit ik nu net erachter en maakt mij niks uit, jouw wel?
@Salty Letters: we zijn er nog niet, ik moet nog wat plekjes stijgen! Top 10 moet haalbaar zijn! 😉
@Blankie:
Gefeliciteerd met de behaalde plaats 😉
@All: ik ben opgeklommen tot de 15de plek! 😉
Ik ben er ook klaar mee sinds nu hahaha
Klinkt eerder als een Pizzavariant…
leuk he, dit spelletje 🙂 http://www.nietnuttig.nl/2008/02/07/blogobellissima-de-madbello-game/
google optimalisatie is een keyword natuurlijk 🙂 Kan soms best handig zijn als je mot met bedrijven hebt ;P
is dit niet een hele omslachtige manier om je google ranking te checken of ben ik toch te blond geverfd laatst ? ; )
Ik kom ook niet in de lijst voor, het lijkt of google geen zin meer heeft in het zoeken en geen tweede pagina wil aanmaken, zeer opmerkelijk.
@Nick: en waarom kom ik niet voor in google als je zoekt op BlogoBellissima? Wat is de truc? Tips graag… 😉
hehe overal het zelfde waar je komt
ik wil niet meer lezen 😛