In de wacht ..
Heb jij daar ook zo’n hekel aan? Het in de wacht gezet worden, zonder enige informatie over hoe lang dat kan gaan duren. Ook het meerdere keren moeten bellen of e-mailen om een probleem opgelost te krijgen, is een grote ergernis als het gaat om contacten met de klantenservice van organisaties. Dat moet toch anders kunnen?
10 Comments »
RSS feed for comments on this post.
Turlijk erg ik me daar aan. Het zijn vaak betaalde nummers. Je doet niets anders dan bellen om je te laten helpen omdat iets niet werkt waarvoor je al betaald.
Reactie by NIckN — 13 september, 2010 @ 6:13 pm
nou inderdรกรกd! belde vanmorgen de dokter nog, eerst in gesprek, toen nog 2 wachtenden voor me en toen kreeg ik iemand aan de telefoon en je raadt al wat ze vroeg, heeft u een momentje? en weer wachten..
Reactie by inge — 13 september, 2010 @ 6:39 pm
Telefoon op de intercom, en ondertussen een email versturen, koffie drinken, of de vaatwasser inpakken.
Ik wacht zelden…
Reactie by saltyletters — 13 september, 2010 @ 9:34 pm
@Nick: Geld terug vragen? ๐
Reactie by Henry — 13 september, 2010 @ 9:57 pm
@Inge: jij ook al! hahaha.. Wat een troost! Hoe vind je de nieuwe avatars? ๐
Reactie by Henry — 13 september, 2010 @ 9:58 pm
@Salty: bedankt voor deze praktische tips, ik weet niet of het me gaat lukken, zonder ergernis, de volgende keer maar ik ga het zeker proberen. Eerst alle afwas opsparen! ๐
Reactie by Henry — 13 september, 2010 @ 10:01 pm
Daar kan ik me idd ook soms groen en geel aan ergeren. Vooral als het betaalde nummers zijn.
Of dat je eerst 10 minuten een heel menu door moet lopen, gegevens moet geven, en wanneer je dan eindelijk iemand te spreken krijgt ze weer opnieuw al die gegevens vragen….zucht…. ๐
x
Reactie by Keepsmiling — 14 september, 2010 @ 7:33 am
Het zo maar in de “wacht” zetten door bedrijven en instellingen is, wanneer het een 0900 nummer betreft big business. Het levert mij doorgaans alleen maar ergenis op. Zeker wat betreft de shitmuziek die je dan als cadeutje krijgt. Voorts zorgt het er voor dat de euro,s uit m,n geldbuidel verdwijnen voor het niet voeren van een gesprek. Er zijn overigens 0800 alternatieven voor die 0900 nummers.
Reactie by Leibele — 15 september, 2010 @ 10:51 am
#probeert avatar
Reactie by inge — 22 september, 2010 @ 7:32 pm
#istevreden =)
Reactie by inge — 22 september, 2010 @ 7:33 pm